Servis
Menu
Servis

Zákazníkom značky Kluge poskytujeme plný servis od prvého kontaktu až po vyriešenie opravy. Na nahlásenie prípadnej poruchy prosím využite formulár nižšie:

Ukladám, prosím čakajte ...
Kontakt

Kontaktné údaje pre potreby opravy.

Predajca

Údaje o predajcovi pre rýchlejšie vybavenie opráv.

Spotřebič a závada

Vyberte prosím druh opravy. Na záručné a pozáručné opravy potrebujeme iné informácie.

Informácie o type spotrebiča. Musíme ich poznať pre správne vyhodnotenie opravy.

Chcete priložiť k objednávke opravy nejaký súbor?


CZ tel.: +420 599 529 251, +420 599 529 220
SK tel.: +421 915 473 787

E-mail: hlaseni.reklamaci@elmax.cz

Záručné podmienky SR

  1. Platný a čitateľný predajný doklad, ktorý obsahuje dátum predaja, model spotrebiča a označenie predajcu oprávňuje užívateľa využiť záruku na výrobok v súlade s ustanoveniami Občianskeho zákonníka, v platnom znení.
  2. Ak nie je stanovené inak, záručná doba na výrobok je 24 mesiacov. Začína plynúť od dátumu predaja uvedeného na predajnom doklade. Výrobky vyžadujúce odborné zapojenie: plynové a kombinované sporáky a varné dosky, ďalej všetky spotrebiče, ktoré nie sú vybavené prívodným elektrickým káblom zakončeným vidlicou. Zapojenie spotrebiča je službou hradenou zákazníkom. Dovozca nezodpovedá za poškodenie spôsobené chybnou inštaláciou a nesprávnym zapojením výrobku.
  3. Záruka vyplývajúca z týchto záručných podmienok môže byť uplatnená iba na území Slovenskej republiky a týka sa iba a výhradne spotrebičov dovezených na Slovensko prostredníctvom našej spoločnosti, Elmax Store a.s., Topolová 777/2, 735 42 Těrlicko, ktorá je oficiálnym distribútorom značky Kluge pre Slovenskú republiku.
  4. Záruka je poskytovaná kupujúcemu (konečnému spotrebiteľovi) v súlade so zákonom č. 634/1992 Zb., o ochrane spotrebiteľa v platnom znení, na výrobok slúžiaci bežnému používaniu v domácnosti. Výrobok nie je určený na priemyselné použitie a poskytovanie služieb. Spotrebiče, ktoré nie sú používané v domácnosti, nie sú predmetom záruky (hotelové a reštauračné zariadenia, školské zariadenia, upratovacie firmy, atď…)
  5. Práva zo zodpovednosti za vady výrobku sa uplatňujú u predávajúceho. Záručná oprava sa vzťahuje výhradne na poruchy, ktoré vzniknú v čase platnosti záručnej lehoty a to výrobnou chybou. Takto vzniknuté poruchy je oprávnený odstrániť iba autorizovaný servis. O odstránenie vád výrobku v záručnej lehote je kupujúci oprávnený požiadať predajcu alebo Centrálny servis Kluge tel: +420 599 529 251, alebo prostredníctvom elektronického formulára (https://www.kluge.sk/clanok/objednavka-servisni-opravy).
  6. Zákazník musí pri objednaní opravy nahlásiť dátum predaja, model spotrebiča a výrobné číslo, ktoré sa nachádza na výrobnom štítku každého spotrebiča. Bez nahlásenia týchto údajov nebude možné požiadavku zákazníka na bezplatnú opravu vyriešiť. Zákazník je ďalej povinný poskytnúť autorizovanému servisu súčinnosť potrebnú na overenie existencie prípadne odstránenie reklamovanej vady.
  7. Pri návšteve servisného technika kupujúci preukáže existenciu záruky alebo nároku na bezplatný servis predložením čitateľného predajného dokladu alebo certifikátu 4-ročného bezplatného servisu Kluge. Po vykonaní záručnej opravy sú autorizované servisné strediská alebo predávajúci povinní vydať kupujúcemu čitateľnú kópiu opravného listu alebo doklad o uplatnení práva záruky a dobe trvania opravy. Počas trvania záruky je kupujúci povinný uschovať všetky doklady súvisiace s kúpou a servisom výrobku. Opravný list slúži na preukazovanie práv kupujúceho, preto je vo vlastnom záujme kupujúceho skontrolovať pred podpisom všetky údaje. Záručná lehota sa v prípadoch, keď porucha znemožnila používanie výrobku, predlžuje o dobu, kedy kupujúci uplatnil nárok na záručnú opravu u autorizovaného strediska až do dňa prevzatia opraveného výrobku.
  8. Výrobok musí byť nainštalovaný a prevádzkovaný podľa návodu na obsluhu a platných noriem. Funkcie chladničiek, mrazničiek a iných kombinácií sú zaručené pri okolitej teplote zodpovedajúcej klimatickej triede uvedenej na výrobnom štítku produktu.
  9. Touto zárukou nie sú dotknuté práva kupujúceho, ktoré sa ku kúpe veci viažu podľa osobitných právnych predpisov.
  10. Právo na uplatnenie záruky zaniká, ak:
    • nie je výrobok používaný v súlade s návodom,
    • došlo k mechanickému poškodeniu výrobku cudzím zavinením, pri nesprávnej údržbe alebo iným zanedbaním starostlivosti o výrobok,
    • bol na výrobku vykonaný neodborný zásah neoprávnenou osobou,
    • plynové spotrebiče alebo spotrebiče s napájaním 400 V neboli uvedené do prevádzky odbornou firmou,
    • došlo k mechanickému poškodeniu pri následnej preprave,
    • je porucha spôsobená vonkajšími podmienkami, ako sú napríklad poruchy v elektrickej sieti alebo chybná bytová inštalácia, extrémne tvrdá voda, nesprávna náplň alebo iné nevhodné prevádzkové podmienky, poškodenie živelnou udalosťou,
    • je výrobok vadný z dôvodu použitia neoriginálneho príslušenstva a náhradných dielov,
    • kuchynská linka, do ktorej je výrobok zabudovaný, nespĺňa technické parametre,
    • záruka sa ďalej nevzťahuje na preventívnu údržbu opísanú v návode na obsluhu, prípadne poruchy spôsobené nevhodnou manipuláciou, na opotrebovanie spôsobené bežným používaním (ako je opotrebovanie žiaroviek, filtrov atď.), mechanické poškodenie sklenených a plastových komponentov,
    • záruka sa nevzťahuje na návštevu technika za účelom poradenstva, preventívnu kontrolu stavu spotrebiča, výmenu náhradného dielu, ktorý nevyžaduje odborný zásah, zámenu smeru otvárania dverí chladničiek.

Spoločnosť Elmax Store a.s., Topolová 777/2, 735 42 Těrlicko ponúka spotrebiteľom na spotrebiče značky Kluge „4 roky bezplatný servis“. Predmetom tejto akcie je bezplatné odstraňovanie výrobných chýb počas nasledujúcich 24 mesiacov po skončení zákonnej dvojročnej záručnej lehoty.
Podmienkou získania certifikátu bezplatného servisu je splnenie všetkých podmienok uvedených na https://www.kluge.sk/clanok/objednavka-servisni-opravy
O odstránenie vád výrobku v predĺženej záručnej lehote je kupujúci oprávnený požiadať Centrálny servis spoločnosti Elmax Store, tel. 599 529 251 alebo hlaseni.reklamaci@elmax.cz.
Pri oprave v rámci akcie 4 roky bezplatný servis je užívateľ povinný autorizovanému servisu predložiť platný certifikát bezplatného servisu a predajný doklad.
V čase trvania bezplatného servisu bude oprávnená reklamácia riešená opravou alebo dodaním náhradného dielu.
V prípade neodstrániteľnej chyby zabezpečí predajca priamo u zákazníka výmenu výrobku za nový. Spotrebiteľ nemá právo počas bezplatného servisu na vrátenie kúpnej ceny. Uplatnenie práva na bezplatné odstraňovanie výrobných chýb podlieha tu uvedeným všeobecným záručným podmienkam.

Rady servisu pre spotrebiteľov

Na nahlásenie reklamácie si pripravte nasledujúce údaje:

  • typ výrobku,
  • výrobné číslo,
  • dátum zakúpenia,
  • názov predajcu,
  • popis poruchy,
  • vašu presnú adresu, tel. číslo a e-mail (ak máte k dispozícii)

Na spotrebiče Kluge poskytujeme plnú dvojročnú záruku v súlade s novelou Občianskeho zákonníka platnou od 1. 1. 2003. Pri oprávnenej reklamácii v záruke má zákazník nárok na náhradné diely a prácu vrátane dopravy zdarma. Naši vyškolení technici sa s vami pokúsia poruchu približne určiť, preto bude lepšie, ak im poskytnete, ak je to možné, presné informácie o vami zistenej chybe alebo budete blízko spotrebiča. Výhodou tohto systému je, že vyslaný servis má so sebou väčšinu dielov potrebných na odstránenie vami nahlásenej chyby, takže servisný zásah je väčšinou iba jeden a skracuje sa tak doba, počas ktorej je váš spotrebič mimo prevádzky.

Pri kúpe si skontrolujte:

  • Či ste k spotrebiču dostali slovenský návod (ak ste návod stratili, môžete si ho na týchto stránkach stiahnuť vo formáte PDF alebo oň požiadať na elmax@elmax.cz).
  • Či je u práčky a umývačky prívodná hadica.
  • Ak požadujete u chladničky otočenie dvierok na opačné otváranie. U predajcu je možné objednať chladničku už s opačným otváraním.
  • U umývačiek a práčok vybavených systémom Aqua stop je potrebné najskôr skontrolovať tlak vody v mieste, kde budete spotrebič zapájať, či má hodnotu požadovanú v návode. Mohlo by sa vám stať, že tento systém neotvorí prívod práve kvôli nízkemu tlaku vody. Dnes už existujú ventily, ktoré dokážu zvýšiť tlak vody. Na túto skutočnosť sa informujte u vášho inštalatéra, je to záležitosť, ktorá sa vyskytuje u všetkých spotrebičov vybavených týmto systémom (aj u konkurencie). Predídete tak neoprávnenej reklamácii.
  • Či vaša elektroinštalácia zodpovedá požiadavkám na správne pripojenie vstavaných varných dosiek (pripojenie na 400 V/ 50Hz / 3x16 A).
  • Kupujte spotrebiče u predajcov, ktorí vám ponúkajú odborné zapojenie spotrebiča. Ak budete spotrebič zapájať sami, nezabudnite postupovať podľa návodu a odstrániť všetky prepravné blokády. V prípade vstavaných varných dosiek odporúčame a u plynových spotrebičov vyžadujeme, aby boli zapojené odbornou firmou s príslušným oprávnením na túto činnosť.

Po kúpe:

  • Vždy pred prvým použitím si dôkladne preštudujte návod!
  • Chladničky a mrazničky nevozte v horizontálnej polohe, tj. naležato. Ak spotrebič pri preprave nakloníte, nechajte ho pred zapojením do siete stáť 12 hodín, aby mohol kompresorový olej stiecť späť do kompresora.
  • Pre dlhšiu životnosť vášho spotrebiča občas kontrolujte filtre a sitká na nečistoty.

Prajeme vám, aby vám spotrebič Kluge pomáhal vo vašej domácnosti dlho a spoľahlivo. V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa obsluhy a ovládania vášho spotrebiča Kluge sa obráťte na vyššie uvedenú servisnú linku.